Elérhetőségek

Stardeck Plus Kft.

Cím: 8360 Keszthely,
Sömögyei út 5.
Telefon:
+3683515801
E-mail:
stardeck.plus@gmail.com


GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01621

A projekt címe: A Stardeck Plus Kft. infokommunikációs fejlesztése

A kedvezményezett neve: Stardeck Plus Ingatlanforgalmazó Korlátolt Felelősségű Társaság

A szerződött támogatás összege: 2 922 328 Ft
Visszatérítendő hitel összege: 3.141.502.- Ft
A támogatás mértéke: 40%

A projekt tartalma:

Cégünk teljesítményének növekedése érdekében, fontos a minőségi fejlődés, ehhez járul hozzá a pályázat keretében bevezetett vállalatirányítási rendszer. A telepített rendszer által növekszik a cég teljesítménye, termelékenysége, kiszélesedik az üzleti perspektíva, továbbá nő a vállalat alkalmazkodóképessége, amelyre az üzleti stratégiánk élénkítésére szükség van. Előre tervezhetünk és reagálhatunk azokra a piaci és technológiai változásokra, amelyek befolyásolják cégünk teljesítményét, növekedését.

A rendszer olyan több modulból álló szoftvercsomag, amely célja és feladata összefogni a vállalat minden egyes részfolyamatait, úgy hogy a szükséges adatokat integrált módon, csak egyszer tároljuk. A rendszer adatbázisából a megfelelő lekérdező algoritmusokkal pontos, naprakész és a vállalati döntéseket támogató adatokat lehet kiszűrni.  A rendszer moduláris felépítésű, így az egyes részterületeket lefedő szoftvercsomagok elkülöníthetők különböző modulokra, komponensekre. A modulok önállóan is működőképesek, így lehetőség nyílik a rendszer fokozatos bevezetésére. A modulok integrációja lehetővé teszi a vállalat különböző részlegeinek teljes mértékű együttműködését, a pontos és naprakész információk áramlását a rendszerben.

A rendszer moduláris felépítésű, így az egyes részterületeket lefedő szoftvercsomagok elkülöníthetők különböző modulokra, komponensekre:

Vállalati CRM, értékesítési terület:

Illeszkedik a vállalat szervezeti felépítéséhez, integrál, ügyfélközpontú, mely támogatja a belső értékesítési folyamatokat. Aktívan támogatja az ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatokat, emellett hozzájárul a hatékonyság és elégedettség növeléséhez.

Kontrolling és döntéstámogatás:

Használata lehetővé teszi az adott munkafolyamatok automatizálását, és a végrehajtási folyamatok támogatását, ezáltal optimalizálja a szükséges munkaerő ráfordítást, elősegítve ezzel a működési hatékonyság növelését.

Beszerzési, logisztikai terület:

Biztosítja a raktárkészlet értékbeli nyilvántartását raktáranként, cikkenként, cikkcsoportonként. Továbbá biztosítja a készletértékelési nyilvántartások kezelését. A készletérték, mennyiségi nyilvántartás kezelése során optimálisabb raktárkészlet érhető el.

Elektronikus iratkezelési rendszer:

Képes az összes irat minden formájának nyilvántartására, homogén módon történő kezelésére. Az elektronikus tartalmak tárolásával és a papír iratok digitalizálásával egy átfogó tudásbázist alakít ki.

Gyártási terület:

Segít a készletgazdálkodás, a megrendelések kezelésének, az árkalkulációnak, a szabászati optimalizálásnak a kezelésében, a maradékanyag-gazdálkodás digitalizálásában és optimalizálásában.

A bevezetett rendszer segítségével növekszik a termelékenységünk és hatékonyságunk, a tervezhetőség megnövekedésével csökkenteni tudjuk a nem tervezett túlórákat, továbbá a szállítmányok méretét is optimalizálni tudjuk, a gyakori üresjáratokat csökkenteni tudjuk az alkatrészek összehangolásával az összeszerelési területeken. Előzetes számításunk szerint 8-9%-os termelésnövekedést tudunk ezzel elérni.

Az új rendszerrel csökken a vásárlási költség a megalapozott ütemezés által, ami felszabadítja a beszerzőt a sürgősségi szállítások és a tengernyi papírmunka alól, így jobban összpontosíthat munkája fontosabb elemeire. A megtakarításokat az alacsony árak mellett a teljes vásárlási költség csökkenése is segíti. Így, a vásárlási költségek mintegy 6%-át meg tudjuk takarítani. Csökken a minőségromlási költség is, mivel a megalapozott ütemezés stabilabb környezetet eredményez, ami kevesebb selejttel jár.

A projekt befejezési dátuma: 2021.02.28.

A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01621

Közreműködő szervezet:
Pénzügyminisztérium – Gazdaságfejlesztési Programokért Felelős Helyettes Államtitkárság
1139 Budapest, Váci út 81-83.
gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu
Tel: +36 1 896 66666

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01621

Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Stardeck Plus Kft. - Magyar